خرید گوشی اورجینال تصویر بنر
فروشگاه فایل

دانلود ارزیابی نقش اعمال مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک در جذب و حفظ مشتری در بانک سپه 2021

دانلود ارزیابی نقش اعمال مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک در جذب و حفظ مشتری در بانک سپه  2021

دانلود ارزیابی نقش اعمال مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک در جذب و حفظ مشتری در بانک سپه 2021

لینک دانلود محصول

عنوان پروپوزال: ارزیابی نقش اعمال مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک در جذب و حفظ مشتری در بانک سپه  

 

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 21

 

در سالهای اخیر، بکارگیری فن آوری های جدید در زمینه های مختلف زندگی به امری روزمره در سراسر جهان تبدیل شده است. مفاهیمی نظیر فناوری های دیجیتال، یادگیری الکترونیکی، دولت الکترونیکی، تجارت الکترونیکی و بسیاری موارد دیگر برای اکثر مردم شناخته شده هستند. با اینکه هنوز بسیاری از موارد فوق در کشور ما به درستی تعریف و به تعبیری بومی سازی نشده اند، اما دیر یا زود ناچاریم با این واژه ها آشنا شویم و آنها را بکار گیریم. (صفری مهر و آل بدوی، 1387).

چند دهه آتي عصر مجازي به واسطه تكنولوژي ارتباطات، همانند چتري تمام فعاليت هاي روزمره انسان را در هر زمان و مكاني تحت پوشش قرار خواهد داد. چرا كه دانش اساس محوريت تمامي جنبه هاي تحول و پيشرفت قرار گرفته و فناوري اطلاعات به عنوان كاربردي ترين شكل دانش ابزاري توانمند كننده در جهت تسهيل پيشبرد اهداف اقتصادي، اجتماعي و سياسي بشر در آمده است. در اين ميان به واسطه تاثيري كه اينترنت بر تجارت گذاشته، آگاهي و استفاده از آن براي همه شركت ها و سازمان هايي كه سعي در پاسخ گويي به هنگام نيازهاي مشتريانشان در جهت رقابت پذيري جهاني دارند، امري ضروري به نظر مي رسد (نیکوکار و همکاران، 1388).

يكي از مهمترين تحولات در دنياي امروزه شبكه جهاني اينترنت است كه نفوذ روزافزوني در زندگي روزمره بشر دارد بسياري از فعاليت ها امروزه با بكارگيري اين تكنولوژي راحت تر و سريع تر شده است و همچنين بازاريابي در دهه هاي اخير به عنوان يك علم توجه فروشندگان را به خود جلب كرده است (حسینی و همکاران، 1387).

همه مردم در زندگي خود با بازاريابي در ارتباط هستند. بازاريابي وسيله‌اي است كه ازطريق آن استاندارد زندگي مردم توسعه يافته است. تعداد زيادي از افراد فكر مي‌كنندكه بازاريابي با فروش يكي است، اما در حقيقت فعاليت بازاريابي قبل و بعد از عملفروش نيز انجام مي شود. بازاريابي عملاً فعاليتهاي زيادي را مانند تحقيقاتبازاريابي، توسعه كالا، توزيع، قيمت گذاري، فروش شخصي و غيره را شامل شده و هدفارضاي نيازهاي خريدارن و همزمان نيل به اهداف سازماني مي‌باشد (ایمان خان، 1387).

بازاريابي به عنوان علمي عملياتي و پويا، در حال سازگاري و همگامي با تحولات شكل گرفته از مجراي انقلاب انفورماتيك است. محور اساسي اين انقلاب، ظهور رسانه جديد (اينترنت) است. تاثير مولفه هاي وجودي اينترنت در حوزه بازاريابي بر نياز به باز تعريف عوامل كليدي آن حوزه تاكيد و تاييد مي كند. ايجاد مفهوم نويني از بازاريابي با عنوان «بازاريابي الکترونیک» تحت لواي فلسفه بازاريابي رابطه اي كه محور خود را تامين نيازهاي مشتريان به صورت انفرادي، ايجاد ارزش براي مشتري و توسعه شبكه ارتباطات و تعاملات بين شركتها و افراد قرار داده، ناشي از همين ديدگاه است (باقری، 1384).

بانكداري الكترونيكی، نوعي خدمت بانكي است كه نخستين باردر سال1995 درآمريكا مورد استفاده قرار گرفت و پس ازآن به سرعت در ميان كشورهاي توسعه يافته و سپس دركشورهاي درحال توسعه گسترش يافت. بانکداری الکترونیکی به عنوان ابزارها, تکنیک ها و راه حل های خودکار سازی فرآیند ارایه مستقیم محصول ها و خدمت های مختلف و متنوع بانکداری سنتی و جدید به مشتریان از طریق کانال های ارتباطی دو سویه، تعریف می شود. بانکداری الکترونیکی شامل سیستم هایی است که مشتریان, افراد مختلف یا بنگاه های تجاری و غیر تجاری را قادر می سازد تا به حساب ها و تراکنش های مالی شرکت خود دسترسی داشته و یا اطلاعاتی در زمینه محصولات و خدمات از طریق شبکه های خصوصی و عمومی اطلاع رسانی همچون اینترنت به دست آورند(شعبان پور و همکاران، 1390). آنچه در این پایان نامه مورد بررسی قرار می گیرد، ارزیابی نقش اعمال مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک در جذب و حفظ مشتری در بانک سپه می باشد.

 

فهرست مطالب:

1-1- مقدمه

1-2-بیان مساله

1-3-اهمیت و ضرورت تحقیق

1-4-اهداف تحقیق

1-5-سوال تحقیق

فرضیه های تحقیق:

فرضیه اصلی:

فرضیه های فرعی:

1-6-قلمرو مکانی تحقیق

1-7-قلمرو زمانی تحقیق

1-8-تعریف اصطلاحات و واژه دها

1-9- مروری بر ادبیات تحقیق

1-9-1- مروری بر مفاهیم و معرفی موضوع تحقیق ( به طور عمده از کتاب ها)

1-9-2- مروری بر تحقیقات انجام شده (به طور عمده از مقالات و پایا ن نامه و از منابع فارسی ولاتین که حداقل 10 منبع فارسی و لاتین باشد بطوریکه 50 درصد آنها از 3 سال گذشته باشد).

1-10- استخراج مدل مفهومی تحقیق از ادبیات تحقیق

1-11- مراحل اجرایی تحقیق( در قالب یک فلوچارت همراه با توضیحات لازم)

1-12- منابع تحقیق( مطابق اصول منبع نویسی و روش تحقیق)

1-12-1-منابع فارسی

1-12-2-منابع لاتین

دانلود ارزیابی نقش اعمال مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک در جذب و حفظ مشتری در بانک سپه 2021

لینک دانلود محصول

هیچ کالایی را بدون تخفیف نخرید تصویر بنر
دکمه بازگشت به بالا