خرید گوشی اورجینال تصویر بنر
فروشگاه فایل

دانلود مبانی نظری روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یاددهی و یادگیری 2021

دانلود مبانی نظری روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یاددهی و یادگیری 2021

دانلود مبانی نظری روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یاددهی و یادگیری 2021

لینک دانلود محصول

مبانی نظری روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یاددهی و یادگیری (فصل دوم تحقیق)


مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یاددهی و یادگیری مورد بررسی قرار می‌گیرد و در ادامة آن مفهوم چندرسانه‌ای، یادگیری الکترونیک، درس‌افزار و ویژگی‌های آن تشریح می‌شود و هم‌چنین چرایی آموزش ریاضی بررسی می‌شود.

 

2-2. تعریف واژه‌ها:

2-2-1. روش تدریس: عبارت است از راه منظم، با قاعده و منطقی برای ارائه درس  و در واقع برنامه‌ای مدوّن و از پیش تعیین شده برای رسیدن به اهداف مورد نظر معلم که بر اساس آن هدف‌های کوتاه مدت و بلند مدت، محقق می‌گردد. اصطلاح تدریس، اگر چه در متون علوم تربیتی مفهومی آشنا به نظر می‌رسد، اكثر معلمان و مجریان برنامه‌های درسی با معنی و ماهیّت درست آن آشنایی دارند. برداشت‌های مختلف معلمان از مفهوم تدریس می‌تواند در نگرش آنان نسبت به دانش‌آموزان و نحوه‌ی كار كردن با آنها تأثیرمثبت یا منفی بر جای گذارد. برداشت چندگانه از مفهوم تدریس می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ از مهمترین آنها ضعف دانش پایه و اختلاف در ترجمه و برداشت نادرست معلمان از دیدگاه‌های مختلف تربیتی است. گاهی آشفتگی و اغتشاش در درك مفاهیم تربیتی به حدی است كه بسیاری از كارشناسان، معلمان و دانشجویان این رشته مفاهیمی چون پرورش، آموزش، تدریس و حرفه آموزی را یكی تصور می‌كنند و به جای هم به كار می‌برند.

دانلود مبانی نظری روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یاددهی و یادگیری 2021

لینک دانلود محصول

هیچ کالایی را بدون تخفیف نخرید تصویر بنر
دکمه بازگشت به بالا