خرید گوشی اورجینال تصویر بنر
فروشگاه فایل

دانلود تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی بیمه 2021

دانلود تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی بیمه 2021

دانلود تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی بیمه 2021

لینک دانلود محصول

بررسی تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی ، هدف اصلی در این مقاله می باشد. بررسی سطح تقاضا برای كالا،‌كیفیت و تعیین قیمت در این مقاله بررسی می شود.در شرایطی كه تولید و عرضه كالا و خدمات به عنوان مبنا و میزانی جهت سنجش توسعه‌یافتگی اقتصادی كشورها قلمداد می‌شود، عنصری كه پایداری این روند را تضمین كند نقشی مهم و حیاتی ایفا می‌كند. این عنصر بدون شك مصرف‌كننده است كه حق انتخاب دارد. لذا گزینه‌هایی كه جهت انتخاب در پیش روی اوست و براساس آنها یكی را بر دیگری مقدم می‌دارد بسیار اساسی و تعیین كننده است. باید این موارد را شناخت، تحلیل كرد و تولید را برپایه آنها بنیاد نهاد.

بازاریابی محصولات و خدمات، عامل ماندگاری و بالندگی مؤسسات و بنگاه‌های اقتصادی است، بدین جهت این امر از اهمیتی ویژه برخوردار بوده و در چرخه تولید تا مصرف نقطه‌ای كلیدی تلقی می‌گردد. حال اگر این فرایند با پشتوانه تحقیقات بازار كه خود می‌توند بخشی از علم بازاریابی باشد، همراه گردد قطعاً اثربخشی بیشتری خواهد داشت.

فهرست مطالب

تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی.. 3

مطالعه میدانی (تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی بیمه) 3

چكیده. 3

كلیدواژه. 3

مقدمه. 4

بیان مساله. 4

تعریف مسئله تحقیق.. 5

سوالات تحقیق.. 5

پیشینه تحقیق.. 5

تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی.. 6

تعیین طرح تحقیق.. 9

تعیین روش گردآوری اطلاعات.. 9

طراحی فرمهای گردآوری اطلاعات.. 9

نمونه گیری.. 9

گردآوری اطلاعات.. 9

پردازش داده‌ها10

تجزیه و تحلیل و تفسیر اطلاعات.. 10

تهیه گزارش تحقیق.. 10

انواع تحقیقات بازاریابی.. 10

تحقیقات کمی.. 10

تحقیقات کیفی.. 10

انتخاب تیم تحقیقات بازاریابی.. 11

تحقیقات اکتشافی.. 11

رویکرد های تحقیق اکتشافی.. 13

تحقیقات اکتشافی.. 13

تحقیقات کمی.. 13

معیارهای تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی.. 14

گزارش وضعیت حضور در بازار. 14

تحقیقات بازار در شرکت­های کوچک و سازمان غیر سود ده. 14

مقایسه تحقیقات كمی و كیفی.. 15

روش تحقیق.. 16

تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی بیمه (مطالعه میدانی) 16

سیستم اطلاعات بازاریابی:17

ارزیابی نیازهای اطلاعاتی:18

اسناد و مدارک درون سازمان:19

بازاریابی برمبنای گردآوری اطلاعات محرمانه (Marketing Intelligence):20

تحقیقات بازاریابی :21

تجزیه و تحلیل اطلاعات:21

نتیجه گیری.. 22

منابع. 23

نتیجه گیری.. 24

منابع. 25

دانلود تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی بیمه 2021

لینک دانلود محصول

هیچ کالایی را بدون تخفیف نخرید تصویر بنر
دکمه بازگشت به بالا