خرید گوشی اورجینال تصویر بنر
فروشگاه فایل

دانلود بررسی و مطالعات معماری نمایشگاه بین المللی 2021

دانلود بررسی و مطالعات معماری نمایشگاه بین المللی 2021

دانلود بررسی و مطالعات معماری نمایشگاه بین المللی 2021

لینک دانلود محصول

بررسی و مطالعات معماری نمایشگاه بین المللی

 

فهرست نمایشگاه بین المللی

 

         عنوان                                                        صفحه  

 

فصل اول(کلیات تحقیق)                                               

 

  • چکیده  ………………………………………………………………………… ۱      
  • پیشگفتار……………………………………………………………………. ۲
  • o       دلایل انتخاب طرح در شهرستان سقز عبارتند از:……………………………….. ۳
  • اهداف مشارکت در نمایشگاه ها………………………………………………. ۵
  • اهداف اولیه مشارکت……………………………………………………….. ۵
  • انواع نمایشگاه………………………………………………,…………………. ۸
  • نمایشگاه های عمومی عمده…………………………………………………………. ۸
  • نمایشگاه های تخصصی عمده:……………………………………………… ۸
  • مقایسه نمایشگاه‌های بین‌المللی بازرگانی و نمایشگا‌های جهانی…………………. ۹

 

فصل دوم(مبانی نضری معماری)

 

  • آشنایی با بازارهای قدیمی ایران وفضاهای بازار……………………………… ۱۰
  • بازارهای قدیمی کردستان…………………………………………………………. ۱۳
  • مبانی نظری در مورد طرح مورد نظر:………………………………………… ۱۹

 

فصل سوم(برسی نمونه ها وتاریخچه)

 

  • اولین نمایشگاههای تجاری بین المللی امروزین……………………………….. ۲۲
  • نمایشگاه جهانی آلمان – هانور 2000…………………………………………. ۲۳
  • نمایشگاه بین المللی تهران………………………………………………………… ۳۲
  • آشنایی با وضع موجود نمایشگاه بین المللی تهران……………………………… ۳۲
  • ارزیابی وضع موجود نمایشگاه بین المللی تهران……………………………… ۳۴
  • نمایشگاه بین المللی مشهد…………………………………………………………. ۳۶
  • اهداف نمایشگاه:…………………………………………………………………… ۳۷
  • خدمات و امکانات:………………………………………………………………. ۳۹
  • خدمات نمایشگاه:…………………………………………………………………. ۴۰
  • خدمات فنی…………………………………………………………………………. ۴۰
  • مزیتها:………………………………………………………………………………. ۴۲
  • آنالیز سایت:………………………………………………………………………….۴۵
  • برنامه ریزی کالبدی:……………………………………………………..۵۰
  • مقدمه……………………………………………………………………………….. ۵۰
  • کاربری های موردنیاز…………………………………………………………… ۵۱
  • برنامه کالبدی……………………………………………………………………… ۵۳

 

فصل چهارم(ضوابط واستانداردها)

 

  • استانداردها…………………………………………………………………………. ۶۰
  • جزئیات وکلیات در طراحی نمایشگاه………………………………………….. ۶۳
  • گروه بندی کاربری ها………………………………………………………… ۶۷

 

فصل پنجم(اقـلیـم)

 

  • تقسیمات اقلیمی……………………………………………………………………..۶۹
  • آب وهوای آسیا……………………………………………………………………..۷۰
  • اقلیم های آب و هوایی ایران………………………………………………………۷۳
  • اقلیم ایران……………………………………………………………………………۷۴
  • نگاهی جغرافیایی شهرسقز………………………………………………………. ۷۹
  • شرایط اقلیمی شهرستان سقز:…………………………………………………….۸۰
  • طراحی اقلیمی…………………………………………………………………….. ۸۰
  • خصوصیات کلی فرم بنا در اقلیم سرد…………………………………………. ۸۱
  • کالبد شهری و روستایی در اقلیم سرد………………………………………….. ۸۴

 

 

فصل ششم(تحلیل سایت وروند تحقیق)

  • تحلیل سایت………………………………………………………………………… ۸۶
  • دسترسی ها………………………………………………………………………….۸۷
  • مجاورت ها………………………………………………………………………….۸۸
  • پتانسیل ها……………………………………………………………………………۸۹
  • اقلیم…………………………………………………………………………………..۹۰
  • مکان یابی کاربری ها در سایت………………………………………………….۹۱

 

 

فصل هفتم(نتیجه گیری-گذینه های طراحی)

 

  • ایده های اصلی طراحی(ایده های نهایی)………………………………………..۹۲
  • سیرکولاسیون محوطه …………………………………………………………….۹۳
  • سطوح خدماتی مجموعه نمایشگاه………………………………………………..۹۴
  • ساختمان نمایشگاه…………………………………………………………………..۹۴
  • نقشه ها………………………………………………………………………………۹۵
  • فهرست منابع……………………………………………………………………….۱۰۴

فصل اول:کلـیـات تحقــیـــق

چکیده  

  

 امروزه کلیه کشور های جهان اهمیت فوق العاده ای به بازرگانی خود قائل هستند و همه کشورها اعم از کشور های پیشرفته و در حال توسعه ناگزیرند به این موضوع اهمیت داده و در جهت گسترش سالم و سود مند این قسمت از اقتصاد کشور کوشا باشند . بازرگانی نقش بسیار مهمی را در کل اقتصاد کشور ایفا می کند و اطلاعات بازرگانی نه تنها مورد توجه دولت ها می باشد ، بلکه محققین اقتصادی و صنعتگران و بازرگان نیز از طالبین جدی آن هستند. احتیاج محققین اقتصادی به این جهت است که برای بررسی تحولات اقتصادی و پیش بینی های آینده و تجزیه و تحلیل وضع اقتصادی در اعصار گذشته ، حال و آینده ناگزیر هستند که به بازرگانی اهمیت زیادی بدهند .

بدین جهت نمایشگاه بین المللی سقز با هدف کوشش در راه ایجاد نمایشگاه های تجاری به منظور گردآوری امکانات تولیدی و فرآورده های مطلوب کشور در یک جا و همچنین آشنایی با فرآورده های گوناگون در زمینه های مربوط به رشته های مختلف علمی , بازرگانی و صنعتی کشاورزی ، فرهنگی و هنری مطالعه و طراحی خواهد گردید .

به طور کلی یک مرکز بازرگانی عبارت است از مرکزی که نقش مکمل و پشتیبانی خدمات بخش های خصوصی و دولتی را دارند . هدف اصلی هر مرکز بازرگانی گرد هم آوردن فعالیتها و مؤسسات دست اندرکار بازرگانی به زیر یک سقف و ارائه خدمات مورد نیاز به آنها برای پیشرفت بیشتر کارشان است .

 

 

پیشگفتار

پیشرفت علم و فن آوری نو زندگی انسان را در تمامی عرصه ها متحول نموده است ولی مسائل بی شمار ناشی از این تحول لا ینحل مانده اند . اگر شعور و دانش انسان ها بصورت ترکیبی در جهت همگرایی و کارایی به کار گرفته شود تحت تاثیر ارتباط متقابل و یگانگی جهت دانشی قدرتمند تر حاصل خواهد شد . این دانش نو سبب ایجاد تفاهم متقابل در فضای زندگی انسان ها گردیده و به شکیبایی آن ها برای قبول سنت ها و رفتار های اجتماعی یکدیگر خواهد افزود . به این ترتیب توسعه اجتماعات بشری هم نواخت و هم آهنگ بسوی طریقی بهتر برای زندگی حرکت خواهد کرد .

نمایشگاه ها باید با نمایش افتخار آمیز دانش و عرضه دستاورد های آن در کنار یکدیگر تبدیل به میدان گاه برخورد های انسانی گردیده و در دست یابی به این هدف موثر باشد .

از اکسپو باید مفهومی بالاتر از نمایشگاه دست آوردهای سنتی گذشته و توسعه و پیشرفت فن آوری زمان حال انتظار داشت . نمایشگاه باید در عین حال کیفیت یک همایش بین المللی سرور انگیز را داشته باشد که مردم دنیا یکدیگر را در آن ملاقات کنند ، آشنا شوند ، افکارشان را هماهنگ کرده و دانش خود را مبادله نمایند .

نمایشگاه باید بجای عرضه نمایش سخت افزار به عرصه های جشن ها و مراسم برای نرم افزار تبدیل شوند . به همین منظور هدف این است که تمامی مجموعه نمایشگاه تبدیل به میدان گاهی گردد که توسعه این انگاره را میسر سازد .

انگاره ( مراسمی برای هماهنگی و یگانگی انسان ها )

 

 

 

برای آگاهی از هر پدیده باید ابتدا خوب آنرا بشناسیم و تعریف مشخص عام و خاص از این پدیده برای خود داشته باشیم ، مقوله نمایشگاهها ترکیبی از صنعت و هنر است که معمولاً فعالیتهای اقتصادی را در یک محدوده زمانی و مکانی متمرکز نموده است .

دانلود بررسی و مطالعات معماری نمایشگاه بین المللی 2021

لینک دانلود محصول

هیچ کالایی را بدون تخفیف نخرید تصویر بنر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا